Πρόληψη ακμής - 10 συμβουλές για την πρόληψη αλλά και την θεραπεία της

Θα βρείτε πολλές συμβουλές στο Διαδίκτυο, όμως  θα ήταν πιό χρήσιμο να δώσουμε μερικές απλές συμβουλές για την πρόληψη και την θεραπεία της ακμής που ελπίζουμε ότι θα σας βοηθήσουν αρκετά. Δυστυχώς, η ακμή είναι μια πολύ κοινή πάθηση του δέρματος σε εφήβους και προκαλείται από την απόφραξη των πόρων και μπορεί στη συνέχεια να προκαλέσει κόκκινα εξογκώματα, τα λεγόμενα σπυράκια.
Εμφανίζονται πιό συχνά στο πρόσωπο, το λαιμό, το στήθος, την πλάτη και τους ώμους.
Η συνηθισμένη αιτία που εμφανίζεται στους εφήβους είναι οι ορμόνες, ενώ στους ενήλικες, το άγχος. Η ακμή μπορεί μπορεί να έχει μια πιό βαθιά συναισθηματική επίδραση στους ασθενείς, γι'αυτό είναι σημαντική η πρόληψη και η θεραπεία της, ή ακόμα και η βελτίωσή της.

 Σημαντικές Συμβουλές:

1) Η βρωμιά δεν προκαλεί ακμή! Η ακμή προκαλείται από την απόφραξη των πόρων στο δέρμα μας, όχι από τη βρωμιά! Το πλύσιμο του προσώπου σας, δύο φορές την ημέρα, με ένα απαλό καθαριστικό για να απομακρυνθεί η βρωμιά, τα λάδια, τα καλλυντικά και συνιστάται για την πρόληψη κάποια ειδική κρέμα που θα συμβουλευτείτε για αυτό έναν ειδικό.

2) Πλένετε το πρόσωπό σας δύο φορές την ημέρα! Μερικοί ασθενείς επωφελούνται από κάποια μέσα καθαρισμού που περιέχουν υπεροξείδιο του βενζολίου, σαλικυλικό οξύ, ή άλλα προϊόντα. λένοντας όμως πάρα πολύ συχνά το πρόσωπό σας, μπορεί πραγματικά να επιδεινώσει την ακμή, αφού οφείλεται στον υπερβολικό ερεθισμό του δέρματος.

3) Μην βάζετε τα χέρια σας στο πρόσωπό σας! Αυτό μπορεί να επιδεινώσει την ακμή. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

4) Μην ακουμπατε ή πειράζετε την περιοχή όπου έχετε ακμή! Αυτό μπορεί να προκαλέσει αύξηση στη φλεγμονή και μπορεί μερικές φορές να προκαλέσει και ουλές. Επιπλέον, κάνει την ακμή φαίνεται χειρότερα από πριν.

5) Να τρώτε υγιεινά! Η ακμή δεν προκαλείται από τη διατροφή σας ή τα τρόφιμα που τρώτε. Υπάρχουν αντικρουόμενες μελέτες σχετικά με αυτό το θέμα και ποικίλες απόψεις για τη σημασία της διατροφής στην αντιμετώπιση της ακμής. Σε γενικές γραμμές, όμως, υπάρχει η αίσθηση ότι μια υγιεινή διατροφή, μειώνει το άγχος, και βελτιώνει την ακμή.

6) Αφαιρέστε το μακιγιάζ πριν πέσετε για ύπνο! Είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα make-up, ή μία ενυδατική κρέμα που δεν δημιουργεί μαύρα στίγματα (δεν "ξεσπάει" στην δική σας περίπτωση) και αφαιρέστε το κάθε βράδυ με ένα απαλό καθαριστικό. Μην πηγαίνετε στο κρεβάτι με το μακιγιάζ!

7) Προλάβετε την ακμή! Μην περιμένετε να βγάλετε περισσότερα σπυράκια, μέχρι να καταλάβετε, εάν αυτό που έχετε είναι ακμή. Πηγαίνεται αμέσως σε έναν δερματολόγο.

8) Διώξτε το άγχος! Αυτό είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Ωστόσο, είναι ευρέως γνωστό ότι η αυξημένη πίεση της σύγχρονης ζωής έχει συμβάλει στην αύξηση της ακμής (από έρευνες).

9) Επισκέψου έναν δερματολόγο! Εάν η ακμή σας είναι οζώδης ή κυστική ή δεν έχει βελτιωθεί μετά από αυτές τις απλές συμβουλές, μπορεί να χρειαστεί μία καλύτερη θεραπεία. Η έγκαιρη θεραπεία με τη βοήθεια ενός δερματολόγου που έχει εμπειρία στην πρόληψη της ακμής και τη θεραπεία της, είναι σημαντικό να βελτιώσει τα αποτελέσματά.

10) Εάν η ακμή σας είναι μέτρια ή σοβαρή, μην περιμένετε να δείτε έναν δερματολόγο! Ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αντιμετωπιστούν με αντιβιοτικά ή χάπια που έχουν σκοπό την αντιμετώπισή της. Μία μέτρια ή σοβαρή περίπτωση της ακμής συχνά απαιτεί την επίσκεψη σε έναν δερματολόγο για να κάποιοα συνταγογράφηση για την πρόληψη της ακμής. 

Ελπίζουμε αυτές οι συμβουλές να σας φάνηκαν χρήσιμες και να βοηθήσουν στο πρόβλημά σας. Μην ξεχνάτε, να επισκέπτεστε και κάποιον ειδικό.  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...