Πως να κάνω μυς - Βασικές συμβουλές για αρχάριους

Θέλω να κάνω μυς γρήγορα και εύκολα, χωρίς να κουραστώ σχεδόν καθόλου. Αυτό είναι που θέλουν οι περισσότεροι να πετύχουν, ιδιαίτερα λίγο καιρό πριν από τις καλοκαιρινες διακοπές. Επιθυμούν μία τέλεια εμφάνιση γρήγορα, χωρίς κόπο, που θα τους προσθέσουν μεγάλους μυς και φυσικά το μέγιστο αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο, όπως όλοι καταλαβαίνετε, είναι σχεδόν απίθανο. 



Το να κάνει κανείς μυς είναι ένας συνδυασμός αποφασιστικότητας και αυτογνωσίας, σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ο καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα όσον αφορά τις ασκήσεις και την διατροφή που θα ακολουθήσει. Αυτό που έχει σημασίασ, είναι η σωστή τακτική και επιμονή για να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε και να κάνετε τους μυς που ονειρεύεστε.

Υπάρχει σίγουρα και ένας άλλος κεξίσου καλός τρόπος για να προσεγγίσουμε το θέμα της σωματικής διάπλασης, που ξεκινάει, όχι με το σώμα μας, αλλά με το μυαλό μας. Τι θέλω να πω...
Θέλω να πω, πως παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, ο τρόπος που σκέφτομαι και η αυτογνωσία που έχω, στον σωστό προγραμματισμό, τις τεχνικές που θα μου δείξει ο γυμναστής - προπονητής, αλλά και η αυτοσυγκράτησή μου στο θέμα της διατροφής.
Η διατροφή ξέρετε, είναι το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της προσπάθειας, για να καταφέρει κανείς, να κάνει τους μυς που θέλει.

Όπως με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, ο στόχος που θα βάλετε θα πρέπει να σας ικανοποιήσει και να σας δώσει ώθηση για το τελικό αποτέλεσμα.

Σε αυτό το άρθρο, θα ήθελα να δώσω περισσότερη έμφαση στον τρόπο που θα πρέπει να προσεγγίσετε το θέμα και όχι τόσο στο τεχνικό κομμάτι (θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο για αυτό). Θα πρέπει να καταλάβετε πως αυτό που έχει σημασία, είναι να το κάνετε όσο πιό καλά αλλά και σωστά μπορείτε, χωρίς να πρέπει να αρχίσετε να ψάχνετε για συμπληρώματα διατροφής και άλλα πολλά. Οι ίδιες οι τροφές είναι αυτές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε μυς και σε συνδυασμό με τις σωστές ασκήσεις. 

Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

Είτε πρόκειται για ελεύθερα βάρη, για ασκήσεις αντίστασης, ή ασκήσεις με το βάρος του σώματος (πους-απς, μονόζυγο), ο στόχος είναι ο ίδιος. Προετοιμαστείτε πριν ξεκινήσετε, κάνοντας κάποιες διατάσεις (τεντώνοντας σιγά σιγά τους μυς σας και με ΠΡΟΣΟΧΗ για να μην πάθετε κανένα τράβηγμα). Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε πιό εύκολα τις ασκήσεις και θα έχει προετοιμάσει τον μυ, για το βάρος που θα δεχτεί.

Η διατροφή που θα ακολουθήσετε, θα πρέπει να περιέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την αύξηση των μυών, όπως είναι οι πρωτεΐνες. Κατάλληλες τροφές είναι το κοτόπουλο, το ψάρι και το κόκκινο κρέας. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χρειαστεί αρκετή πρωτεΐνη για την αύξηση των μυών (θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο με λεπτομέρειες). 

Να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας, πως μετα από μία έντονη προπόνηση, οι μυς χρειάζονται αρκετή ξεκούραση. Να κοιμάστε καλά, διότι αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο σώμα σας και να μην μπορείτε να αντεπεξέλθετε στιες ασκήσεις που θα κάνετε.

Όπως θα καταλάβατε, οι επιλογές και ο συνδυασμός αυτών των τριών στοιχείων είναι σχεδόν σίγουρος. Έτσι χρειάζεστε ένα σημείο εκκίνησης. Έτσι για να πετύχετε τους στόχους σας και να κάνετε μυς, θα πρέπει όχι μόνο να τα συνδυάσετε, αλλά και να τα ακολουθείτε για πολύ καιρό και όχι για μερικές εβδομάδες μόνο.

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε μυς και φυσικά να έχει διάρκεια αυτό που ξεκινήσατε. Σε κάποιο άλλο άρθρο θα αναφέρουμε μερικές ασκήσεις αλλά και διατροφικές συνήθειες
 για να κάνετε αλλά και να έχετε όμορφους μυς!  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...