Μέθοδοι για να ελέγξετε τον θυμό

Πολλοί από εμάς δυσκολευόμαστε να ελέγξουμε τις αντιδράσεις μας στις καθημερινές πιέσεις και τις αγχωτικές καταστάσεις. Όταν αισθανόμαστε πίεση, μπορεί να είναι δύσκολο να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να ελέγξουμε τη σκέψη μας.


 Όλοι γνωρίζουμε τι είναι ο θυμός, είναι μια άσχημα ψυχολογική "ενόχληση" ή συσσώρευση οργής.

Ο θυμός είναι ένα απολύτως φυσιολογικό και ανθρώπινο συναίσθημα. Αλλά όταν ξεφεύγει από τον έλεγχό μας μπορεί να μετατραπεί σε καταστροφικό συναίσθημα και να οδηγήσει σε πολλά και σοβαρά προβλήματα, όπως προβλήματα στη δουλειά, στις προσωπικές σχέσεις και στη συνολική ποιότητα της ζωής μας. Ο θυμός μπορεί να μας κάνει να αισθανθούμε σαν να είμαστε στο έλεος ενός απρόβλεπτου και ισχυρού συναισθήματος.

Εδώ είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές για να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε ακόμα και όταν έχετε μεγάλη ένταση! Διαβάστε παρακάτω.

Α. Πάρτε αργές και βαθιές για να μειώσετε την πίεση της στιγμής από μία δύσκολη κατάσταση. Πάρτε πέντε βαθιές ανάσες, αργά και σταθερά. Διώξτε τις σκέψεις σας εντελώς και επαναλάβετε στον εαυτό σας "Είμαι χαλαρή/ός" κάθε φορά που μια αγχωτική σκέψη σας έρχεται στο μυαλό.

Β. Μετρήστε ανάποδα, δηλαδή για παράδειγμα, από το 20 έως και το 1. Αυτός είναι ένας τρόπος για να κερδίσετε χρόνο και να βρείτε την καλύτερη και πιό αποτελεσματική απάντηση που θα θέλατε. Επίσης βοηθά στο να «σκέφτεστε πριν αντιδράσετε» και κάνει πραγματικά θαύματα σε αυτούς που θέλουν να διαχειριστούν το θυμό τους.

Γ. Κάντε ένα διάλειμμα. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, προσπαθήστε να επιβραδύνετε τη σκέψη σας και να ξεκαθαρίσετε τι ακριβώς σας κάνει να αισθάνεστε θυμωμένοι. Σκεφτείτε τι θέλετε να συμβεί.

Δ. Φανταστείτε μερικές ευχάριστες φωτογραφίες που θα σας κάνουν να νιώσετε όμορφα. Φανταστείτε ένα ευχάριστο και ήσυχο μέρος που παίζει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογική σας διάθεση. Μια ωραία εικόνα, θα μπορούσε να είναι και μία παραλία. Φανταστείτε τον ήλιο που είναι ζεστός, υπάρχει ένα μικρό αεράκι και μπορείτε να ακούσετε τα κύματα της θάλασσας. Αυτό το είδος της απεικόνισης μπορεί να σας βοηθήσει να αισθάνεστε ήρεμοι και να μπορείτε να ελέγξετε το θυμό σας με θεαματικά αποτελέσματα.

Δοκιμάστε αυτές τις τεχνικές, αλλά να θυμάστε, ότι πρέπει να είστε απόλυτα χαλαροί και αφοσιωμένοι, χωρίς να επιτρέπετε οποιαδήποτε αρνητική σκέψη να μπαίνει στο μυαλό σας.  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...